diumenge, 25 de gener del 2009

ENTREVISTA AL PROFE DE CASTELLA: JOSÉ ANTONIO

" M'agrada la meva feina"
Quan i a on vas néixer?
A Saragossa l'any 1967.
Sap ballar la "J"?
No.
Quina carrera vas estudiar?
Filologia hispànica.
Quants d'anys duus treballant a Sa Colomina?
Dos anys aquest és el tercer.
Com va decidir aquesta feina?
De petit m'agradava.
A quina edat va començar a treballar?
Als vint-i-vuits anys.
A quants instituts has donat classe?
A cinc. Sa Colomina, Sant Agustí, IES Campos (Mallorca), Maria Cuadrado i Ramis i Ramis.
Quantes assignatures has ensenyat en classe?
Quatre. Ètica, Francès, Informàtica i Castellà.
Quants idiomes sap parlar?
Castellà, Català i Francès.
De petit quina assignatura t'agradava més?
Cap.
De petit t'agradava la assignatura de Castellà?
Sí.
Està agust a Sa Colomina?
Sí, en general sí.
Es duu bé amb els altres professors?
Sí, són bona gent.
Ets sents orgullòs d'ensenyar als teus alumnes?
M'agrada la meva feina.
Quin ha sigut al repte més difícil al que t'hagis enfrentat?
Aguantar un grup de compensatòria.
Quines són les teves aficions?
La música, llegir i les tapes.
T'agrada llegir?Per què?
Sí, perquè és entretengut i pots aprendre coses. Però siguent prefessor de Castellà no puc dir que no (riu).
T'agrada viatjar? Viatges molt?
M'agrada viatjar però viatjo poc.
Creus que la classe de 1r B som una bona classe?
Crec que sou una bona classe.

Que hos ha peregut el blog d'en Joan super 7?